share knowledge multiply sales

Content: business cases, case studies

Overtuig bezoekers met een goed geschreven klantcase, niet drammen maar informeren en overtuigen
In de business-to-business sector is het belangrijk dat je laat zien voor wie je werkt. Wij helpen opdrachtgevers een boeiend en overtuigend verhaal te vertellen vanuit het perspectief van een klant. Een goed geschreven artikel over een project of opdrachtgever geeft bezoekers inzicht in de (specifieke) kwaliteiten van de onderneming.

Ehio organiseert dit. We stellen samen met de opdrachtgever een briefing op. Op basis daarvan doen wij een voorstel waarin we focussen op de meest belangrijke kwaliteiten en competenties. Ook kijken wij naar de potentie voor zoekmachines. Hiermee gaat een journalist en/of redacteur met relevante ervaring aan het werk.

Een casestudy is geen reclameverhaal. De kwaliteit zit juist in diepgang en gedetailleerde weergave van het proces. Het helpt een afzender om het niet (alleen) ov er zichzelf te hebben of steeds te focussen op het product. Het gaat juist over het perspectief van een klant. Over welk probleem die had of welke uitdaging zich aandiende. De case study is een verhaal met een goede afloop. Daarbij speelt de afzender uiteraard een gepaste rol. 

Prospects (met kennis van zaken) laten zich juist door het verhaal meenemen. Namen en feiten zorgen voor geloofwaardigheid. De details overtuigen om eens nader kennis te maken. Een goed geschreven referentie overtuigt.

Een casestudy beslaat minimaal 1.500 tot 2.000 woorden.

Omdat goede content vaak als 'duur' wordt ervaren is er naast 80% uitbesteden ook de mogelijkheid dat de opdrachtgever aan de hand van richtlijnen van Ehio zelf een basis legt en zoveel mogelijk voorwerk doet. De bedrijfsjournalist levert zijn of haar toegevoegde waarde in een korte tijd door basismateriaal te redigeren en bijvoorbeeld alleen een kort telefonisch interview te doen.

Ehio media bv
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam

Tel: 020 68 22 555
E-mail: info@ehio.nl

Ehio media © 1996/2014. Alle rechten voorbehouden.
1
0