share knowledge multiply sales

Doe de Content Marketing Scan

Bepaal jouw content marketing score
Internet heeft er aan bijgedragen dat mensen veel zelf willen doen en uitzoeken, voordat ze contact leggen met een bedrijf. Uitgaand contact wordt vaak niet op prijs gesteld. Organisaties besteden daarom meer aandacht aan 'pull' en inkomend contact. Goede informatie aanbieden, goed vindbaar zijn, bezoekers verleiden tot actie en meten om te leren zijn erg belangrijk. Met de 4C quickscan krijg je als marketeer of ondernemer snel inzicht in waar je staat als online (content) marketeer.

Complete scan (25 vragen) Snelle scan (8 vragen)

 

Meer aandacht voor 'pull' en inbound marketing

Marketeers hebben te maken met mondige klanten die zelf zoeken en vaak blij zijn met self-service. In de verkoop is het steeds lastiger om 'koud' te bellen. Tegelijkertijd zijn de verwachtingen die mensen van organisaties hebben hoog. Ze willen altijd terecht kunnen bij bedrijven met hun vragen via verschillende kanalen die ze zelf kiezen. Dit zijn wat redenen dat content marketing in belang toeneemt.

De juiste content en interactie.

Content marketing houdt in dat je met commerciële en redactionele online inhoud inspeelt op het zoekgedrag en gebruik van social media. Op internet kun je veel weten over hoe mensen zoeken en waar ze over praten. Je wilt daar met content op inspelen. Heb je ze over de vloer dan moet het komen tot een uitwisseling.

Business resultaat

Websites en content moeten bijdragen aan resultaat. Bezoek moet conversie opleveren. Dat vraagt van content marketeers dat ze doelen stellen en meten wat werkt. Er is veel te experimenteren. Als je dat gestructureerd doet kun je de resultaten steeds verbeteren.

Waar sta je met je content marketing overall en op deelgebieden?

Om succesvol te zijn met content marketing is kennis en actie nodig op een aantal verschillende terreinen. Het is niet makkelijk om prioriteiten te kiezen. Met de content marketing quickscan (8 vragen) krijg je een overall score voor je content marketing. Ook krijg je suggesties om aan de slag te gaan op het deelgebied waar je score het laagst is. Na deze snelle scan is er eventueel ook een langere scan die je (gratis) kunt doen (25 vragen).

Complete scan (25 vragen) Snelle scan (8 vragen)

 

Ehio media bv
Kleine-Gartmanplantsoen 10
1017 RR Amsterdam

Tel: 020 68 22 555
E-mail: info@ehio.nl

Ehio media © 1996/2014. Alle rechten voorbehouden.
1
0